سرمایه گذاری طلا یا بیت کوین

  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 04 / 11 / 2019
طلا یا بیت کوین
  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 04 / 11 / 2019

برای سرمایه گذاری طلا را انتخاب کنیم یا خرید بیت کوین؟

طلا یا بیت کوین

به گزازش بلومبرگ فارسی به نقل از راشاتودی، افزایش روز افزون قیمت طلا و قیمت بیت کوین این سوال را پیش می کشد که کدام یک از آنها برای سرمایه گذاری مناسب تر است؟

یک کارشناس اقتصادی در این مورد در مصاحبه ای گفت : اگر بیت نبود کوین وضعیت طلا نیز اینگونه نمی شد چرا که بیت کوین باعث شده تا پول سخت دوباره وارد بازار شود.

بیت کوین ها استفاده از پول های سخت (منظور از پول سخت در این گزارش طلا است که با پشتیبانی بیت کوین دوباره وارد بازار شده است.) را افزایش می دهند و هر فرد برای تولید بیت کوین باید حسابی باز کند و همه چیز باید مرتب و حسابرسی شده باشد و قوانینی که برای بیت کوین در حال حاضر وجود دارد به مانند قوانینی است که در سالهای دور برای طلا وجود داشت.

این کارشناس امور اقتصادی در این مورد می گوید:” در حال حاضر بیت کوین ۱۰ برابر بهتر از طلا است چرا که استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است در هر دقیقه ۱۰ حساب به حساب های افراد دارنده بیت کوین اضافه می شود و از هر حساب در هر ده دقیقه ده انتقال صورت می گیرد که تمام این انتقال ها و حساب ها حسابرسی شده و تحت کنترل است.”
وی در آخر افزود: در واقع ما در جامعه امروز حساب های منظم و تحت کنترلی را خواهیم داشت.

مایکل نووگراث سرمایه گذار پروژه گلکسی می گوید: احتمال افزایش قیمت بیت کوین ها در چند سال پیش رو بسیار زیاد است و احتمال دارد قیمت ایناز دیجیتال ر به چندین برابر الان برسد و به همین دلیل سرمایه گذاری روی بیت کوین خیلی بهتراز سرمایه گذاری در حوزه طلا است.

سدریک جنسون مدیر اجرایی و بنیان گذار رمزنگاری ماینرها در این خصوص می گوید: احتمال دارد که رشد قیمت بیت کوین از سال ۲۰۱۷ که قیمت هر ارز دیجیتال به ۱۹۰۰۰ دلار رسید در سال های پیش رو بیشتر شود.
وی در ادامه افزود:

در حال حاضر تجارت واقعی یعنی اینکه بخرید و نگه دارید چراکه افزایش قیمت بیت کوین در راه است.

برای آشنایی بیشتر با موضوعات ارزهای دیجیتال سری به مقاله آموزش بیت کوین بزنید.