بیت کوین و آلت کوین ها در سال 2019

  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 11 / 12 / 2019
کوین bnb
  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 11 / 12 / 2019

بیت کوین و آلت کوین ها در سال 2019

کوین bnb

در سال 2019 بر سر قیمت بیت کوین و قیمت آلت کوین ها چه گذشت .به گزارش بلومبرگ فارسی، با وجود اینکه بیت کوین یکی از بهترین ارزهای دیجتال از نظر عملکرد در سال ۲۰۱۹ بوده است ، این رمزارز توانسته از شاخص سهام S&P ۵۰۰ هم بهتر عمل کند. اگرچه از نظر شرایط قیمتی ماه‎های سختی داشته است، اما به نظر میرسد که این روند در حال تغییر است. اگرچه بیت کوین طی چند روز گذشته در تراز ۷۵۰۰ دلار ثابت نگه داشته شده است اما بایننس کوین تا ۱۵۰% رشد کرده‌است و قیمت آن از ۶ دلار به ۱۵.۶۹ دلار در زمان انتشار این خبر (۶ دسامبر)رسیده است. اگرچه بیتکوین قیمت خود را به دو برابر رسانیده است، اما برای تکیه زدن به جایگاه نخست، کافی نبوده است.

سایر آلتکوین‎ها، همانگونه که خبر مربوط به رتبه‎بندی اعلام میکند، زیانده بوده و یا بسیار کمتر از سال‎های گذشته رشد کرده‎اند. با این حال، BNB(بایننس کوین) قادر به ثبت رشد گسترده‎ای بود که این رشد را مطمئناً میتوان به موفقیت صرافی بایننس نسبت داد. طی چند ماه گذشته، صرافی بایننس به سرعت گسترش یافته است.

با این وجود، صرافی بایننس، سالی همراه با برخی از جنجال‎ها را پشت سر گذاشته است. همانطورکه CNF گزارش داد، مدیرعامل شرکت بایننس ژانگ پنگ ژائو اتهامات مربوط به حمله به دفاتر بایننس در چین را تکذیب کرد. علاوه بر این، بایننس در ماه مه یکی از بزرگترین هک های تاریخ بیت کوین را متحمل شد. با این حال، هر دو رویداد بر عملکرد BNB تأثیر نگذاشت.

آنچه که سبب اقتدار در ماندن BNB میباشد عبارت است از سوزاندن بخشی از توکن های BNB که بسته به حجم معاملات در پایان هر سه ماه اتفاق می افتد.

از سوی دیگر، وزارت صنعت و فناوری چین (CCID) گزارش خود را در مورد ۱۵ پروژه موفق رمزارزها منتشر کرد. در این رده بندی، مقام اول توسط EOS اشغال شده و پس از آن اتریوم و ترون قرار دارند. بیت کوین توانست خود را در ۱۰ رمزارز بالای جدول قرار دهد و به موقعیت شماره ۹ برسد. در رده‎بندی قبلی CCID، بیت کوین در جایگاه یازدهم قرار داشت.برای آموزش بیشتر در مورد بیت کوین سری به این مقاله آموزشی بزنید

منبع