تاخیر در ارز دیجیتال تلگرام

  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 16 / 10 / 2019
ارز دیجیتال تلگرام
  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 16 / 10 / 2019

تاخیر در صدور رسمی ارز دیجیتال تلگرام

ارز دیجیتال تلگرام

پس از آنکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) دستورالعمل متوقف کردن فروش توکن ارز دیجیتال تلگرام رو صادر کرد و آنرا “غیرقانونی” خواند, تلگرام اعلام کرد که برنامه اصلی صدور رمزارز خود را میتواند به تاخیر اندازد.

تلگرام یادداشتی را برای سرمایه گذاران ارسال کرده که در آن اعلام کرده است راه حل های حل و فصل مشکل SEC را بررسی می‌کند , از جمله این امکان وجود دارد که تاخیر در عرضه و صدور رسمی پس از زمان اعلام شده ۳۱ اکتبر باشد.
کمیسیون SEC جمعه گذشته ممنوعیت خرید و فروش رمزارز گرام در امریکا را به دلایلی از جمله مشکلات پول شویی و مالیات اعلام کرد.

تلگرام تا کنون حدود ۲.۹ میلیارد توکن گرام را در سراسر جهان فروخته است که بیش از ۱ میلیارد آن به سرمایه گذاران آمریکایی فروخته شده است.

برنامه اصلی تلگرام عرضه عمومی رمزارز خود در ۳۱ اکتبر بوده و هنوز تیم توسعه فناوری های خود به دنبال تحقق این هدف میباشند.

تلگرام در جدیدترین اطلاع رسانی به سرمایه گذاران خود گفت که بیش از یک سال است که در رابطه با پروژه TON با SEC در حال مشورت است و متعجب و ناامید از تصمیم جدید این کمیسیون در شرایط شده است.

SEC نگرانی های دیرینه در مورد این صنعت ارز دیجیتال داشته است. ثابت کرده است که این نهاد تنظیم کننده مانع اصلی بازار ارزهای دیجیتال در گذشته بوده و مانع از ایجاد بسیاری از موارد در ایالات متحده می شود.

حال باید دید این ممنوعیت تا چه زمانی برای ارز دیجیتال تلگرام برقرار است و با رفع چه محدودیت هایی و یا اضافه شدن چه نکات امنیتی که ممکن است مد نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا باشد می تواند برداشته شود. هرچند تا کنون هم طولانی شدن عرضه عمومی کوین گرام و ارایه نشدن آن در صرافی های بین المللی باعث شده سرمایه گذاران اولیه این ارز دیجیتال مقدار زیادی نسبت به موفقیت پروژه دلسرد شوند.

ترجمه توسط بلومبرگ فارسی

برای آشنایی بیشتر با موضوعات ارزهای دیجیتال سری به مقاله آموزش بیت کوین بزنید.

نظرات بسته شده است.