چگونه بیت کوین رایگان دریافت کنیم

  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 12 / 10 / 2019
بدست آوردن بیت کوین رایگان
  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 12 / 10 / 2019

چگونه بیت کوین رایگان دریافت کنیم

بیت کوین رایگان

آیا می شود در سال 2019 یا سال 2020 که قیمت بیت کوین به بالای ده هزار دلار رسیده است به دنبال بیت کوین رایگان بود؟در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم حالا که یاد گرفتید چطور بیت کوین به دست آورید، باید تعجب کنید که آیا راه ساده‌تری وجود دارد یا نه، تنها چند راه برای دریافت رایگان بیت کوین وجود دارد، اما صادقانه بگویم، بعید است که آن‌ها شما را ثروتمند کنند.

فعالیت‌های رایج برای دریافت رایگان بیت کوین

  • بازدید تبلیغ و دریافت بیت کوین
  • تکمیل کردن وظیفه های کوچک
  • برنامه های وابسته
  • کار کردن برای بیت کوین

اگر تا به حال پیامی دریافت کردید که می گوید ” مبلغ معینی از بیت کوین یا اتریوم را برای من ارسال کنید و من ده برابر آن را برای شما می‌فرستم.” این فقط یک کلاهبرداری است. آن را باور نکنید و اگر می‌توانید پست را به پلت فرم رسانه‌های اجتماعی که در آن منتشر شده‌است، گزارش کنید. چطور می توان بیت کوین رایگان دریافت کرد، این یک سوال مشترک است، اما در اکثر موارد، کسی فقط پول خود را به شما تحویل نخواهد داد.

با این حال، شما می‌توانید بیت کوین رایگان دریافت کنید. اولین منبع “بیت کوین های رایگان” که احتمالا با آن برخورد می‌کنید، نوعی از faucet بیت کوین است.

Faucetهای بیت کوین

Faucetهای بیت کوین، وب سایت‌هایی هستند که هر چند دقیقه مقادیر اندکی از بیت کوین را به خود اختصاص می‌دهند. این یک کسب‌وکار PTC است (پرداخت به ازای هر کلیک) که روش زیر را دنبال می‌کند: یک faucet بازدیدکنندگان را به وب سایت جذب می‌کند تا دیدگاه‌ها را برای تبلیغات ایجاد کند و در عوض با کسری از درآمد تبلیغات به کاربران پاداش می دهد. طبیعتا، شما مجبورید که مسدود کننده‌های آگهی خود را غیرفعال کرده و برای درگیر شدن با تبلیغات عظیم آماده باشید.

Faucetها، ساده‌ترین راه و ارزان‌ترین راه برای به دست آوردن بیت کوین است.شما هر ساعت از چند سنت تا چند دلار پول به دست می آورید. در بیشتر موارد، رسیدن به بیت کوین برای اینکه بتوان آن ها را برداشت کرد، نیاز به زمان زیادی دارد، بنابراین باید محاسبه کنید که آیا ارزش تلاش را دارد یا نه.

اکثر Faucetهای رایگان بیت کوین می‌آیند و می‌روند، بنابراین پیدا کردن یک faucet مشهور مثل جستجوی سوزن در انبار کاه است. با این حال، تعداد کمی از آن‌ها محبوب‌تر از بقیه هستند:

  1. Cointiply
  2. Moon Bitcoin
  3. BonusBitcoin
  4. FreeBitco.in
  5. Bitgames.io

شما به یک کیف پول بیت کوین نیاز دارید تا از faucet استفاده کنید. راهنمای خود را در مورد نحوه ذخیره ارزهای دیجیتال به طور ایمن برای یادگیری نحوه بدست آوردن آن ببینید. یک لیست کامل از faucetهای بیت کوین را می توان در Mac Observer یافت.

بدست آوردن بیت کوین رایگان

تکمیل کردن وظیفه های کوچک

انجام دادن وظیفه های کوچک، بازی‌ها و یا سایر وظایف برای دریافت رایگان بیت کوین، فرم‌های پیشرفته تری از faucetها هستند. برای مثال، شما می‌توانید معماها را حل کنید – چند مورد از آن‌ها وجود دارند که اگر آن‌ها را حل کنید، شما مقدار مشخصی از بیت کوین ها را دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، شما نه تنها تبلیغات را برای بیت کوین تماشا می‌کنید بلکه برای آن رقابت می‌کنید. اگر به آن اهمیت نمی دهید، از بازی‌های کوچک لذت ببرید، می‌توانید کیف پول خود را با چند ساتوشی اضافی پر کنید

کار کردن برای بیت کوین

ما قبلا این ایده را ایجاد کردیم که هیچ چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد. در اغلب موارد، شما باید زمان و تلاش خود را برای آن صرف کنید و هیچ راه آسانی در اطراف آن وجود ندارد. بنابراین به جای دنبال کردن درآمدهای ناچیز، ممکن است سعی کنید به خاطر استعدادهایی که دارید، بیت کوین دریافت کنید.

این به خصوص اگر شما یک فریلنسر هستید، مهم است، اما همچنین ممکن است از کارمند عادی خود بخواهید که به شما بیت کوین پرداخت کند. متناوبا، شما می‌توانید یکی از این روش‌ها را امتحان کنید:

  • کمک مالی را به شکل دریافت بیت کوین در وب سایت خود و یا وبلاگ خود درخواست کنید.
  • خدمات خود را به شرکت‌هایی ارائه دهید که در فضای رمزنگاری فعالیت می‌کنند.
  • به دنبال تبلیغ شغلی در مکان‌هایی مانند jobs, Crypto Jobs List, Cryptogrind, Jobs4Bitcoins, و مشابه بگردید.

 دریافت بیت کوین رایگان از طریق برنامه های همکاری

یک روش اغلب نادیده گرفته شده برای بدست آوردن یک سهم عادلانه از بیت کوین رایگان، مشارکت در برنامه‌های وابسته است. همانند کار، زمان و انرژی شما را مصرف خواهد کرد، اما اگر شما متعهد شدید، احتمالا حقوق کامل و یا حتی بیشتر به دست خواهید آورد.

بسیاری از صرافی ها، کیف پول ها و دیگر محصولات و خدمات بیت کوین، برنامه های وابسته ای را برای همه کسانی ارائه می دهند که می توانند آنها را به مشتریان پرداخت کنند. اینکه چگونه لینک‌های وابسته خود را ترویج می‌کنید، موضوع تخیل شماست – می‌توانید آن‌ها را در فیس بوک به اشتراک بگذارید، کمپین تبلیغاتی را اجرا کنید، یک وب سایت مناسب و یا وبلاگ تصویری فریبنده راه‌اندازی کنید. تنها محدودیت خلاقیت و تخیل شماست.

چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد

البته راه‌های جایگزین دیگری نیز برای رسیدن به این هدف وجود دارد.اما اشکال دیگر به دست آوردن بیت کوین در این روش این است که به سرمایه بیشتری نیاز دارند. برای مثال، ممکن است بخواهید با استفاده از پلت فرم هایی مانند eToro، Binance، HitBTC، BitMEX و … به یک معامله گر ارزهای دیجیتال تبدیل شوید. به همین ترتیب، شما می‌توانید با استفاده از لوازم استخراج اجاره‌ای خود، بیت کوین استخراج کنید. در نهایت، تعداد زیادی کازینوها و یا خدمات وام‌دهی بیت کوین وجود دارد که در آن‌ها می توانید روی بیت کوینتان سود کنید. با این حال، این گزینه‌ها فعالیت‌های ریسکی هستند و باید با احتیاط انجام شوند.

همانطور که می‌بینید، راه‌های زیادی برای دریافت رایگان بیت کوین وجود دارد. با این حال

پول بر روی درختان رشد نمی کند ، و اگر کسی اینگونه نگاه کند ، در واقع به هیچ چیز رایگان نیست. حتی بدست آوردن بیت کوین از faucetها، بازی‌ها و یا وظایف کوچک به زمان و تلاش نیاز دارد.

در همین حال، موثرترین راه برای به دست آوردن بیت کوین این است که به سرمایه و دانش کافی از بازاریابی آنلاین، فن‌آوری زنجیره بلوکی و ارزهای دیجیتال نیاز دارد. به یاد داشته باشید که زمان و پول خود را نه تنها در بیت کوین بلکه روی یادگیری سرمایه‌گذاری کنید.

برای مطاله بیشتر سری به مقاله آموزش بیت کوین بزنید.

 

 

یک نظر در “چگونه بیت کوین رایگان دریافت کنیم

نظرات بسته شده است.