پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020

  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 08 / 12 / 2019
پیش بینی قیمت بیت کوین
  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 08 / 12 / 2019

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020

پیش بینی قیمت بیت کوینپیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2020 می تواند کار سختی باشد آن هم برای بیت کوین که همیشه نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه کرده است

به گزارش بلومبرگ فارسی، پیش بینی می شود که بیت کوین نسبت به سایر ارزهای رمزنگاری شده عملکرد بهتری داشته و به این روند ادامه خواهد داد. نتیجه‎گیری های این بررسی حاکی از آن است که سال ۲۰۲۰ یک سال صعودی برای بیت کوین خواهد بود.
موضوع مهمی بجز اجبار زمانی مانعی برای رسیدن مجدد بیت کوین به قیمت ۱۰۰۰۰ دلار وجود ندارد.

از سوی دیگر، ریپل و اتریوم با چالش‌های جدیدی در آسیا مواجه هستند. منطقه‌ای که به دلیل نگرش خود نسبت به رمزارزها، به تیتر اول تبدیل می‌شود.

تحلیل بازار حاکی از آن است که فضای آرامش درحال حاضر بر بازار غالب میباشد. بسیاری از تحلیلگران به طولانی شدن بازار کاهشی اشاره دارند. قیمت بیت کوین بازیابی شده و در تراز ۷۵۰۰ دلار جا خوش کرده است.

بیت کوین را باید شبه ارز نامید، پیش‌بینی میشود که سال ۲۰۲۰ سال مطلوبی برای آن خواهد بود.کاهش نوسانات و همچنین سال ۲۰۱۹ را به عنوان سال گذار از بیت کوین به نسخه دیجیتالی طلا باید اعلام کرد.

“مانند طلا، بیت کوین درحال بازپس گیری بازار نزولی است، درحالیکه بیشتر هم قطاران آن ( آلتکوین‎ها) در بازار، روند نزولی دارند. برای بیت کوین، ما ۶۵۰۰ دلار را به عنوان پشتیبانی خوب و ۱۰۰۰۰ دلار را به عنوان مقاومت اولیه برای سال ۲۰۲۰ می بینیم.”

بیت کوین درحال برنده شدن مسابقه پذیرش در میان سایر ارزهای رمزنگاری شده میباشد. به همین دلیل، در کنار عرضه محدود آن، یک اثر افزایش قیمت وجود دارد.مگر اینکه مبانی اساسی معکوس باشند(پذیرش و فراگیری بالا و عرضه محدود.)

حجم معاملات در بیت کوین به طور فزاینده‎ای مشابه طلا خواهد بود. به این معنا، بیت کوین تقریباً از تمام ارزهای رمزپایه دیگر فراتر رفته و باید در صدر فراگیر شدن و پذیرش باقی بماند.حال باید دید مجددا چه زمانی قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار خواهد رسید.

منبع