کسب و کار با طعم بیت کوین و ارز دیجیتال

  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 25 / 02 / 2020
  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 25 / 02 / 2020
راه اندازی کسب و کار با درگاه بیت کوین و ارز دیجیتال

آیا می شود امیدی به راه اندازی کسب و کار با بیت کوین و ارزهای دیجیتال داشت. راه اندازی یک کسب و کار آن هم در این شرایط کشور و با تحریم هایی که بر اقتصاد کشور وارد شده است می تواند یکی از بزرگترین ریسک های زندگی یک شخص کار آفرین باشد. از سوی دیگر می توان امیدوار بود می توان از تکنولوژی های جدید برای بهره مندی و کسب مشتری بیشتر استفاده کرد.

چرا بیت کوین و چرا کسب و کار بیت کوینی

در حقیقت شما که در حال خواندن این مقاله هستید جز اولین اشخاصی هستید که به دنبال راه اندازی کسب و کار خودتان بر پایه بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال هستید. از همان هایی که اگر صد سال پیش به آن ها گفته می شد بیایید پول خود را به بانک بسپارید میگفتند که پول خود را به بانک ها نمی سپاریم و در این 100 سال بانک توانست رور به روز جایگاه خود را مستحکم کند.

در حقیقت بیت کوین نوعی برگشت به گذشته است به این معنی که می توانیم پول خودمان را نزد خودمان نگه داری کنیم.

شما یک کسب و کار راه اندازی می کنید و در تلاش برای یافتن مشتری برای آن هستید در حقیقت هر چه شما بتوانید گزینه های بیشتری در جلوی پای مشتری قرار دهید می توانید امیدوار باشید که مشتری می تواند با خیال راحت تری از شما خریداری کند. یکی از این گزینه ها راه اندازی یک درگاه پرداخت بیت کوین در سایت است . که می تواند به عنوان یک راه مناسب برای خرید کاربران چه در داخل ایران و به برای خریدهای مشتریان خارج از کشور به عنوان یک فرصت به آن نگاه کرد.من در سمینارهای آموزش بیت کوین خودم معمولا در مورد این روش پرداخت بیت کوین به طور مفصل صحبت می کنم.

بالارفتن دلار در بازار آزاد ایران این روزها موجب شده است خیلی از کسب و کار به فکر راه اندازی یک کسب و کار دلاری و یا خرید و فروش کالا و یا خدمات خود به دلار باشند که در این میان راه اندازی درگاه پرداخت با بیت کوین می تواند این راه را برای شما به میزان زیادی هموار کند.

وارد کردن کسب و کار در سایت coinmap.org

بعد از این که تصمیم به راه اندازی درگاه پرداخت بیت کوین و یا حتی پذیرش بیت کوین در کسب و کار خود گرفتید بهتر است به سایت coinmap سری بزنید و کسب و کار خود را در این سایت وارد کنید. در حقیقت شما با وارد کردن مشخصات فروشگاه و کسب و کار خود می تواند به همگان اعلام کنید که جز اولین شرکت های پذیرنده بیت کوین در ایران هستید. به این نقشه نگاه کنید و تعداد اندک پذیرنده بیت کوین در ایران را مشاهده می کنید در اسفند 1398

پذیرنده بیت کوین در ایران شرکت ها و خدمات پذیرنده ارز دیجیتال

پس تا دیر نشده و به طور رایگان در این سایت ثبت نام کنید و کسب و کار خود را به دنیا معرفی کنید.به راستی شاید بد نباشد به نقشه کسب و کار های پذیرنده بیت کوین در اروپا هم نگاهی بیندازیم

 نقشه کسب و کار های پذیرنده بیت کوین در اروپا

فکر نمیکنم نیازی به توضیح بیشتری باشد.

نویسنده : میثم منصوری – نویسنده کتاب مثل بیت کوین باش

از کجا شروع کنم؟پیشنهاد می‌کنیم مسیر زیر را برای مطالعه و یادگیری طی کنید.

متخصصین، مفهوم سئو را چگونه توصیف میکنند؟

تکنیک هایی برای افزایش بازدیدکننده و نرخ تبدیل به مشتری به شما خواهیم آموخت که استفاده از آن‌ها بسیار ساده است ولی می‌تواند اثربخشی محتوای شما را تا 2 برابر افزایش دهد.

چطور بالاتر از رتبه 1 گوگل باشیم؟

مهمترین هدف ما از تولید محتوای سایت، رسیدن به رتبه یک گوگل است؛ ولی دسترسی به این هدف به تنهایی نمی‌تواند تضمینی بر جذب بازدیدکننده و افزایش فروش سایت باشد. در پایان کارگاه می‌آموزیم که رتبه یک گوگل چه مفهومی دارد و چطور میتوان بالاتر از رتبه 1 گوگل بود؟

کتاب سئو برای همیشه، تکنیک‌های ماندگار سئو

به طور معمول برای تهیه یک محتوای با کیفیت، چندین ساعت زمان و انرژی صرف می‌کنیم. ولی فرآیند بازاریابی محتوا به همین جا ختم نمی‌شود. برای کسب جایگاه بهتر و افزایش اثربخشی محتوا وظایفی داریم که در این مرحله از دوره تولید محتوا به آنها خواهیم پرداخت. وظایف ما در این بخش به 6 دسته اصلی تقسیم میشود: