هاوینگ بیت کوین و پیش بینی قیمت

  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 11 / 03 / 2020
  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 11 / 03 / 2020

پیش بینی قیمت بیت کوین و وقوع هالوینگ بیت کوین همانطور که می تواند جذاب باشد اما در عمل هم می تواند منجر شود اگر پیش بینی به وقوع نپیوند دچار از دست رفتن سرمایه و اعتبار شوید. اما راه حل ضروری برای هر پیش بینی این است که شما برای هر سرمایه گذاری و اعتماد به چارت یک حد ضرر داشته باشید.

اما در تحلیل تکنیکال همیشه یک شعار وجود دارد که یک چارت یا یک نمودار گذشته خود را تکرار می کند و اساس تحلیل تکنیکال هم بر همین اساس است که گذشته یک نمودار برای پیش بینی آینده آن مورد بررسی قرار می گیرد

در شکل زیر به بررسی قیمت بیت کوین بعد از هر نصف شدن پاداش ماینر های بیت کوین که بعد از هر 210 هزار بلاک بیت کوین (حدودا چهار سال به طول می انجامد) را مشاهده می کنید.

هاوینگ بیت کوین و پیش بین قیمت بعد از وقوع آن

قیمت بیت کوین بعد از هر هاوینگ را مشاهده می کنید این چارت صرفا یک پیش بینی است که می تواند بر خلاف دو بار که رشد قیمت بیت کوین به وقوع پیوسته است این بار این اتفاق رخ ندهد. اما زیر نظر داشتن نمودار بیت کوین و ورود در نقطه مناسب می تواند در صورتی که این رشد به وقوع بپیوند بتواند سود مناسب دلاری برای شما به ارمغان بیاورد پس زیرکانه به نمودار قیمت بیت کوین توجه کنید.

توجه به نمودار نکات جالبی را به شما یاداوری می کند که بر خلاف انتظار عوام مبنی مبنی بر این که هاوینگ بیت کوین می تواند منحر به افزایش قیمت بیت کوین شود مشاهده می شود در دو بار قبلی در حوالی وقوع هاوینگ، قیمت بیت کوین نزولی بوده است.در بیت کوین چیست به بررسی علل وقوع هاوینگ بیت کوین پرداخته ایم.

برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله های زیر هم مراجعه کنید

آموزش بیت کوین

آموزش استخراج بیت کوین