نمودار قیمت بیت کوین از ابتدا

  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 23 / 08 / 2019
  زمان مطالعه دقیقه
میثم منصوری
 23 / 08 / 2019

در این مقاله با بررسی نمودار قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2010 تا امروز متوجه رشد قیمت بیت کوین خواهید شد.

نمودار قیمت بیت کوین از ابتدا

نمودار قیمت بیت کوین از ابتدا می تواند برای خیلی از علاقه مندان موضوع جذابی باشد. وقتی به قیمت بیت کوین در حوالی سال های 2010 و یا 2011 نگاهی می اندازید و یا  قیمت دلار هم که حدود 800 تومان بود می افتید داغ دلتان تازه خواهد شد هر بیت کوین در حدود چند سنت و با دلار 800 تومانی و اوضاع خوب کسب و کار در ایران در آن سال ها که می توانستید با خرید 100 هزار تومان بیت کوین خیال خودتان و بچه های خودتان را راحت می کردید. قصد ما در ارایه نمودار قیمت بیت کوین این نیست. گذشته که گذشته و نباید تاسف خورد.

 

اکسل نمودار رشد قیمت بیت کوین از ابتدا

در این جا قصد داریم فایل اکسل نمودار قیمت بیت کوین را برای دانلود خدمت شما ارایه کنیم قطعا برای تحلیل تکنیکال بیت کوین هر چه قدر شما بیشتر دسترسی به قیمت بیت کوین داشته باشید می توانید تحلیل دقیق تری نسبت به آینده بیت کوین و بالا و پایین رفتن قیمت بیت کوین کسب کنید.

برای دانلود فایل اکسل نمودار قیمت بیت کوین از ابتدا تا الان اینجا کلیک کنید.

از این فایل اکسل می توانید برای نرم افزار های تحلیل از جمله نرم افزار داینامیک تریدر برای تحلیل بیت کوین استفاده کنید. شما می توانید به راحتی از این فایل اکسل برای تخلیل های خودتان استفاده کنید.

البته قیمت بیت کوین در سال 2010 به طور رسمی و در یک صرافی معتبر مورد مبادله قرار نمی گرفت. به همین خاطر در این فایل اکسل در برخی روزها قیمت بیت کوین مشخص نیست اما با امدن صرافی های بین المللی برای خرید و فروش بیت کوین مانند mtgox قیمت بیت کوین تا حدودی قابل استنداد شد.

 

تحلیل تکنیکال بیت کوین

اگر با نرم افزار داینامیک تریدر اشنا بشید می توانید شروع به تحلیل بیت کوین کنید.

تحلیل بیت کوین

این تحلیل مربوط به زمانی هست که قیمت بیت کوین حوالی 3600 دلار بود و برخورد به خط قرمز به عنوان خط مقاومت موجب برگشت قیمت بیت کوین و رسیدن آن به محدوده 14000 دلار در عرض چند ماه شد.

برای آموزش صفر تا صد بیت کوین به مقاله آموزش بیت کوین مراجعه کنید.